Welkom!

Welkom op mijn blog!
Hier kun je meer lezen over mij en waar ik me mee bezig houd.
Ik ben 25 jaar oud, ik ben bezig met het afronden van de master Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Universiteit van Tilburg, daarnaast ben ik zangeres, actrice en model (ja, ik moest ook wennen)

woensdag 2 april 2014

Outfits van maart 2014

Ja, het is al weer april. Dat betekent dat ik weer mijn outfits van afgelopen maand laat zien. Ik heb lekker veel verschillende dingen gedragen.



3 maart
Ik kan het bijna niet geloven, maar ja het was aan het begin van deze maand nog carnaval! De vrijdag van carnaval (en nee ik wil het niet meer over die vrijdag hebben..) was ik verkleed als Ginger Spice van de Spice Girls, ik merkte dat het daar toch nog wel wat te koud voor was. Bovendien gingen Remco en ik deze maandag naar Kruikenstad in Koor en daarom trok ik wat warmers aan. Ik ging als diva. Ik touppeerde mijn haar. en verder gooide ik wat dingen aan die ik in mijn verkleedkist vond. De bontjas had ik vorig jaar op eBay gekocht voor een concert en voor diezelfde avond kocht ik toen ook dat gouden glitterjasje. 

Over de top bril: gekregen bij Ik Hou van Holland
Boa: gekregen bij Ik Hou van Holland
(zowel bril als boa expres kwijt geraakt. Eindelijk geen veertjes meer all over the place)
Glitterjasje: Open32 (geloof ik)
Bontjas: eBay
Jurkje: Man At Work
Ballerina's: dozenwinkel

6 maart
Soms baal ik echt dat ik niet letterlijk alles wat ik doe in mijn agenda schrijf, ik heb nu dus ook geen idee wat ik heb gedaan deze donderdag. Ik weet alleen nog dat ik heb gewerkt.. Ohja en ik zie dat ik een zwart shirt aan heb, maar welke...? Blijkbaar scheen de zon :) Ik heb afgelopen maand trouwens zowat geleefd in deze leren jas en nu ik er over na denk heb ik die rok ook bizar vaak aan gehad. Hij is echt perfect. Mijn oude Skaterskirt (van Pull&Bear, zie afgelopen maanden en 17 maart) is net wat aan de korte kant. Deze is net wat langer, waardoor ik hem wat hoger kan dragen: perfect!

Zonnebril: cheap-ass ergens voor één à twee euro
Leren jas: C&A
shirt: ?? (Vero Moda probably)
Rok: Primark
Panty met ladders (in de breedte..): Primark
Schoenen: Vans


7 maart
deze vrijdag begon eigenlijk heel goed, ook al was er geen MAF vanwege de carnavals vakantie. Ik ging lekker hardlopen. Hier heb ik nog mijn winter hardloopbroek aan, wat ik me bijna niet kan voorstellen nu.. Na het hardlopen werd ik helaas een beetje ziekig.. maar ben ik toch nog even naar de markt geweest. 's avonds was het tijd voor de High Heel Party van Nelly.com in de Thomas in Eindhoven. Daar ging ik heen met Ellen. Ik heb daar nog met Fred van Leer gekletst, maar op een begeven moment voelde ik me zo slecht dat ik toch maar (redelijk vroeg) naar huis ben gegaan.

Sportshirt: H&M
Winter hardloopbroek: H&M
Hardloopschoenen: Nike

Fluff: Jubylee (Vive)
Leren jas: C&A
Trui: Vogue
Spijkerbroek: H&M
Laarzen: Tamaris

Jasje: H&M
Shirt: Hollister
Glitter rokje: H&M
Pumps: Manfield

11 maart
Na een paar dagen ziek rondlopen ging het deze dinsdag toch weer een stuk beter met me. Ik ging die dag naar de kapper en hier zie je mijn laatste outfit foto voordat ik écht blond werd. Deze trui was perfect voor deze dag. Het was nog een beetje frisjes. Toch geeft deze trui een lente gevoel door de kleur. De schoenen had ik nog nooit buiten de deur aangehad. Men wat een struggles, ik kwam hier amper mee voorruit.. Hier moet ik nog maar es even mee oefenen voordat ik verder ga lopen.
De super fijne lippenstift die ik hier op heb is trouwens van de Hema, echt een aanrader!!

Trui: H&M
Hemd: H&M
Broek: Cheap Monday
Schoenen: Primark



12 maart
achteraf ben ik echt totaal niet tevreden met deze outfit, dat kan natuurlijk ook gebeuren. Die schoenen kunnen hier echt niet bij en ik snap nu ik hier naar kijk ook niet helemaal de combinatie van glanzende broek en glitterend shirt. Ook heb ik een wat rare houding op deze foto.. oh well..
Ik heb deze dag in de zon gezeten, gewerkt en daarna had ik een scriptie meeting. Heel veel mensen viel het trouwens niet op dat mijn haar geverfd was, op zich een compliment (ook voor de kapper) dat het zo natuurlijk eruit ziet. Toch is het wel echt een enorm verschil hoor, haha! Achja, ik ben er in ieder geval heel erg blij mee. Ik ben vooral blij dat het me staat, ik was bang dat dat niet het geval was.

Shirt: Open 32
Disco pants: American Apparel
Schoenen: H&M geloof ik


14 maart
Dit vind ik dan in tegenstelling tot 12 maart wel een goed gelukte outfit. Ik denk dat het ook te maken heeft met hoe mijn haar hier zit. Ik vond het trouwens nog leuker toen ik mijn bril op had, maar die vergeet ik vaak op te zetten voor deze foto's. Vaak ben ik dan pas net klaar met mijn make-up. Ik heb hier trouwens mijn eerste dichte (ik had vaak ballerina's) Vans schoenen aan. De echte sneaker versie. Helaas kwam ik er op de MAF achter dat de zool los begint te laten. toch denk ik dat ik ze niet weg kan gooien.. Ben echt aan deze schoenen gehecht. Ik vind leuk dat het zwart wit terugkomt in mijn shirt.

C'est la vie shirt: Primark
Riem: Heel lang geleden bij mama uit de kast geplukt (thanks mam)
Skaterskirt: Primark
Panty met ladders: Primark
Sneakers: Vans

16 maart
Weer geen idee wat ik deze zondag heb uitgespookt, ik weet alleen dat ik 's avonds naar Hartenstraten ben geweest in de Pathé. Deze film is trouwens echt een aanrader, goede eerste film van Sanne Vogel als regisseuse.
Ik ben helemaal fan van deze rok, maar ik vind het echt super moeilijk om te bedenken hoe ik deze moet combineren. Ik vind dit nog niet de allerbeste oplossing, maar was er die dag wel redelijk tevreden over.

Vestje: H&M
Hemd: H&M
Midi rok: Primark
Schoenen: Vans




17 maart
De verjaardag van Anne! Op deze maandag ging ik ook eerst nog even hardlopen, dit keer met mijn andere broek en inclusief jasje. Daarna trok ik de outfit rechts aan en ging ik werken. Het was alweer een tijdje geleden dat ik de pimpkietrui-skaterskirt-kneesocks-heren schoenen aan had, dus daar was het wel weer tijd voor ;)

Hardloopjasje: Asics
Sportbroek: H&M
Hardloopschoenen: Nike

Bril: Bjorn Borg
Trui: Pimpkie
Horloge: Casio
Skaterskirt: Pul&Bear
Kneesocks: ik gok Primark, heb er ondertussen ook een paar van de H&M
Schoenen: H&M


19 maart
Ik vond deze woensdag geloof ik dat het tijd was voor wat kleur, dus ik ging voor fel, wel met mijn zwarte discopants. Vandaag had ik scriptie meeting en verder staat het weer niet in mijn agenda.. Toevallig twee dagen achter elkaar met een bril, dit keer de goedkope

Bril: Pearle Budget Selectie
Vest: H&M
Shirt: H&M
Disco Pants: American Apparel
Ballerina's: Vans

20 maart
Als ik naar deze foto kijk weet ik weer meteen dat het super mooi weer was deze dag. Er was weer een nieuwe bestelling van de H&M binnen (oeps) en ik wilde dat natuurlijk meteen uitproberen. Ik ben 's ochtends naar de universiteit geweest en daar gewerkt aan mijn scriptie. Ik was veel te warm gekleed dus daarna heb ik met Remco in de zon gezeten (zonder panty en met slippers) en ben ik eventjes op en weer naar mijn werk geweest voor een teammeeting die niet door ging. Toen zijn we gaan omkleden en zijn we vertrokken naar het zwembad (jawel we hebben ook buiten gezond) waar Jorgen ons kwam vergezellen. We vergaten totaal de tijd en toen hebben we halsoverkop nog het koorconcert van de Muziektheaterstudenten gehaald. Dat betekent dat mijn haar nog kletsnat was, ik had geen make-up op en mijn bril was ik ook vergeten. Remco was ook zijn bril vergeten en was ook een lens kwijt geraakt in het zwembad..

Ketting & armband: Hema
Kanten body: H&M
Bandeau: New Look
Riem: H&M
Maxi rok: H&M
Enkel laarzen: Cheap ass winkel


21 maart
Ik was op zoek naar een wijder vallend shirt en besefte dat ik die eigenlijk niet goed had.. Daar moet ik dus nog naar op zoek. Dit shirt kwam het meest in de buurt. 's Avonds op de MAF hebben we veel gelachen om de fringes op mijn shirt haha!

Shirt: Primark
Spijkerbroek: Cheap Monday
Schoenen: Bloemetjes Vans








22 maart
Op zaterdag heb ik overdag gewerkt, daarna heb ik lekker uitgebreid de tijd genomen op mezelf 'op te tuigen'. We hadden namelijk een housewarming van Marij en dus een heerlijk excuus om lekker lang te tutten. Ik maakte een donutknot en trok ook een nieuwe jurk van mijn bestelling aan. Het was een erg leuk feestje, want we waren bizar laat thuis.. ;)

Jurk: H&M
Hakken: Manfield








24 maart
vandaag had ik weer lekker veel verschillende dingen aan. Van 2 van de 4 outfits maakte ik een foto. Ik trok eerst mijn lekkere eenvoudige kloffie aan om snel een deadline te halen voor mijn go/no-go moment (GEHAAALD). Daarna ging ik hardlopen en toen heb ik me alvast klaar gemaakt voor 's avonds, dat wil zeggen dat ik mijn haar en make-up alvast had gedaan. Toen heb ik 'normale' kleding aangetrokken, zoals op foto één. Toen ben ik gaan werken. Daarna heb ik me als een malle omgekleed in de tweede foto en snel naar Amsterdam vertrokken voor de Amateur Musical Awards. Dat was echt een TOP avond!!

Bril: Pearle Budget selectie
Vest: H&M
Londen shirt: Primark
Skaterskirt: Primark
Kneesocks: H&M
Schoenen: H&M

Jurk: Asos
Pumps: Manfield


30 maart
Afgelopen zondag was weer lekker vol! ik ging gezellig met Agaath, Anouk, Marlies en Remco naar The Little Shop of Horror in Utrecht, super leuk! Daarna zijn Marlies en ik nog doorgegaan naar Jersey Boys in het Beatrix Theater, ook een super leuke show. Ik had het liefste hakken aan gedaan bij deze outfit, maar dat kon ik even niet aan, haha! Ik had trouwens weer eens golfjes in mijn haar gemaakt met de Perfect Waves tang van Remmington.

Blouse (met open rug): River Island
Bandeau: American Apparel
Disco Pants: American Apparel
Boots: Outlet




31 maart
Afgelopen maandag had ik zin in wat simpels. Ik trok dus gewoon een shirt met print aan op een spijker broek met allstars erbij. Die dag heb ik lekker gewerkt

Shirt: Open 32 geloof ik
Spijkerbroek: H&M
Allstars: Converse


Tot snel! :)

Liefs,
Inge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten