Welkom!

Welkom op mijn blog!
Hier kun je meer lezen over mij en waar ik me mee bezig houd.
Ik ben 25 jaar oud, ik ben bezig met het afronden van de master Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Universiteit van Tilburg, daarnaast ben ik zangeres, actrice en model (ja, ik moest ook wennen)

zaterdag 8 maart 2014

Too much information TAG!

Het leek me leuk om weer eens een TAG te toen. Ik zag de TMI (Too Much Information) veel voorbij komen bij bloggers en het leek me leuk om me ook aan deze TAG te wagen.


1: Wat draag je?
Ik heb een spijkerbroek van de H&M, een hemdje van de H&M en een trui van Pimkie aan. Geen schoenen, want ik ben thuis aan het chillen. Ik draag op dit moment trouwens ook geen make-up.

2: Ben je ooit verliefd geweest?
Uh, ja..

3: Heb je ooit een verschrikkelijke breakup gehad?
De breakup zelf was niet echt verschrikkelijk, maar de tijd erna wel verschrikkelijke lang liefdesverdriet gehad..

4: Hoe lang ben je?
Ik ben 1,69 meter lang.

5: Hoeveel weeg je?
16 kilo minder dan vorig jaar, haha! nee dit is echt TMI, sorry.

6: Heb je tatoeages?
Nee, ook niet van plan om te nemen trouwens.

7: Heb je piercings?
Ik heb gaatjes in mijn oren, maar die 'gebruik' ik niet meer. Ik ben allergisch geworden voor oorbellen

8: OTP?
Ross & Rachel natuurlijk! :)

9: Favoriete show?
Friends als in tv serie, Wicked (de Londense versie met Willemijn Verkaik) als in musical.

10: Favoriete band?
Pentatonix!!

11: Iets dat je mist?
Bier, ik moet het nu al meer dan een jaar missen! ;)

12: Favoriete liedje?
Ik haat dit soort vragen, ik heb wel duizend lievelings liedjes... dus ik doe gewoon het lievelingsliedje van dit moment. Dat is Als ik naar je kijk van Nielson. Bij het concert afgelopen oktober zong hij dit liedje al en toen heb ik het refrein opgenomen omdat ik het zo leuk vind! En het staat gelukkig op zijn eerste album dat ik net binnen heb!

13: Hoe oud ben je?
23 jaar.

14: Wat is je sterrenbeeld?
Ik ben op 28 januari jarig en dus Waterman

15: Naar wat zoek je in een partner?
Ik ben niet op zoek at the moment, maar ik vind vertrouwen wel echt het allerbelangrijkste wat er is. En dat zoek ik ook in alle andere soort relaties (lees: vrienden en vriendinnen) die ik heb. Als het vertrouwen één keer geschaad is, wordt het vaak niet meer zoals het was bij mij. Kan er dan maar beter mee stoppen.

16: Favoriete quote?
Zelfde verhaal als wat ik zei bij 12, ik heb zoveel quotes die ik leuk vind... Dus ik kies er maar weer eentje uit die ik vandaag een goede vind. Ik weet 'm niet helemaal precies, hij komt uit Alles is Liefde. Het komt hier op neer:
Iedereen is aan het wachten op de ware, maar het gaat erom wat we in de tussentijd doen

17: Favoriete acteur?
Leonardo DiCaprio (iets met dat hij wel Oscars verdient enzo..)

18: Favoriete kleur?
Roze! (I'm such a girl)

19:Harde of zachte muziek?
Hard, heel hard. 

20: Waar ga je naar toe als je verdrietig bent?
Ik heb er eigenlijk 3, haha. 
1. Als ik weet dat het echt nog wel een tijdje gaat duren (zie nummer 3) dan ga ik naar mijn bed met de gordijnen dicht en de dekens over mijn hoofd. 
2. Als ik de hele tijd moet huilen, maar het meer is omdat ik boos ben of iets dergelijks dan ga ik onder de douche staan en hoop ik dat het snel over gaat. Meestal vind ik dan dat 'het probleem' mijn tranen niet waard zijn.
3. Als ik het huilen wil relativeren ga ik naar het toilet, haha echt.. heel raar, maar dan vind ik daarna meestal dat ik teveel zelfmedelijden heb en dan vind ik dat ik me niet zo moet aanstellen

21. Hoe lang duurt douchen bij jou?
uhm, verschilt! Als ik mijn haar niet hoef te wassen kan ik zo binnen 5 minuten klaar zijn. anders rond de 15 minuten denk ik? en in het geval van nummer 20.1 kan ik best een half uur of langer onder de douche staan.

22. Hoe lang duurt het om je 's morgens klaar te maken?
Ik weet niet hoe lang ik per stap bezig ben, maar ik sta meestal anderhalf uur op voordat ik moet gaan.

23: Ben je wel eens betrokken geweest in een fysiek gevecht?
Nee, of vechten met mijn zus moet ook meetellen

24: Turn on?
Mooie ogen

25: Turn off?
Als iemand gelijk heel plakkerig gaat doen, dit is pas iets van de laatste tijd overigens. Let me be! haha

26: De reden waarom je een account hebt aangemaakt op YouTube?
Echt geen duidelijke reden. Ik zette op de middelbare school (toen ik begon) vooral wat random filmpjes met vriendinnen op YouTube, soms ook liedjes.

27: Angsten?
FOMO, hierover las ik in de Cosmopolitan. Heel sneu maar waar.. FOMO staat voor Fear Of Missing Out. Ik ben altijd heel bang dat ik dingen mis. Daarom ga ik vaak naar dingen, ook als ik er geen zin in heb, maar omdat ik bang ben dat ik iets mis.. Heel irritant

28: Het laatste dat je heeft laten huilen?
Ik huil heel erg snel, ik geloof dat ik vanmorgen nog heb gehuild om een filmpje op YouTube van Scott (van Pentatonix) 

29: De laatste keer dat je zei dat je van iemand hield?
Ik zeg dat best wel vaak tegen vrienden en vriendinnen, maar ik weet niet wat de laatste keer is eigenlijk..

30: De betekenis achter je YouTube naam?
mijn voor en achternaam, zo betekenisvol ;)

31: Laatste boek dat je las?
haha, ik lees amper boeken.. Is de cosmopolitan een boek? Anders is het een studieboek geweest 8-)

32: Het boek dat je op dit moment leest?
guess what?? NIKS

33: Laatste show die je hebt gezien?
Snookie & Jwow denk ik en in het theater The Book of Mormon (Londen)

34: De persoon waar je het laatst mee hebt gepraat?
Digitaal: Eline, vanuit Oostenrijk
Real life: Richard

35: De relatie tussen jou en de persoon met wie je het laatst hebt gewhatsappt?
Eline is mijn super goede vriendinnetje! 

36: Favoriete eten?
SUSHI! (morgen weer, jaaaa)

37: Plaats waar je heen wil?
New York, doh. En Londen elke week en Rome wil ik ook een keertje zien

38: Laatste plek waar je was?
Ik snap de vraag niet? Maar ik was gisteren in Café Thomas in Eindhoven.. en daarna was ik thuis, en nog steeds.

39: Heb je een crush?
Uhm ja, like duizend!

40: de laatste keer dat je iemand hebt gezoend?
Oei, TMI.. (Carnaval)

41: De laatste keer dat je beledigd bent?
Poe. Kan me het gelukkig niet herinneren..

42: Favoriete zoete smaak?
uuuhhh Dadels? Mango? Banaan? of de zoete smaak van wraak? Nee die niet, die is helemaal niet lekker ;)

43: Welke instrumenten bespeel je?
Sowieso mijn stem. Ik heb blokfluit en klarinet gespeeld. Ik pingel soms wat op de piano (maar dat is iets wat ik echt goed wil leren kunnen..)

44: Favoriete sieraad?
De ring van mijn oma! <3

45: De laatste sport die je hebt gedaan?
Ik heb gisteren hardgelopen! :)

46: Laatste liedje dat je zong? 
How 'bout a dance van Bonnie & Clyde

47: Favoriete openingszin?
random dingen als: 'Joh, moet je je jas niet eens ophangen?!' 'Wow, wat doet die barst in je scherm!' 'Sorry, mag ik er even langs?' 'Sta je hier nou helemaal alleen?' en daar heb je je gesprek! :) Mijn favoriete slechte openingszin is: 'Als je een piraat was, zou je dan je papagaai hier (pakt schouder die dicht bij is vast) of hier (pakt schouder vast waardoor je een arm om de ander heen moet slaan) neerzetten?'

48: Heb je die ooit gebruikt?
de eerste vier zijn 'uit het leven gegrepen' (haha) en die van de papagaai is te slecht voor woorden. Had m met Carnaval wel kunnen gebruiken misschien, maar nee.

49: De laatste keer dat je met iemand hebt gechillt?
Donderdagavond bij Remco op de bank

50: Wie moet nu deze vragen beantwoorden?
Wie er maar zin in heeft! :)

Nu heeft iedereen duidelijk Too Much Information over mij, maar ach. Hopelijk vond je het leuk! :)

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten