Welkom!

Welkom op mijn blog!
Hier kun je meer lezen over mij en waar ik me mee bezig houd.
Ik ben 25 jaar oud, ik ben bezig met het afronden van de master Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Universiteit van Tilburg, daarnaast ben ik zangeres, actrice en model (ja, ik moest ook wennen)

maandag 15 april 2013

Mijn elektronische media dagboek

Voor het vak Mediawijsheid heb ik de afgelopen weken een aantal blogs geschreven. Dit is alweer de laatste. Het is een dagboek van mijn elektronische media gebruik. Ik ben nogal een veelgebruiker, dus schrik niet! Ik heb ervoor gekozen om een gemiddelde dag op de universiteit, een gemiddelde dag op mijn andere opleiding, MusicAllFactory, en een gemiddelde dag in het weekend op te nemen in mijn dagboek. Als ik telefoon zeg bedoel ik mijn HTC One X, mijn laptop is een SONY vaio en ik heb een Samsung Galaxy Tab 10.1. Ik moet hier wel eerlijk bij vermelden dat mijn telefoon zowat vast zit aan mijn hand. Dit was alleen echt niet bij te houden voor het dagboek, maar ik heb het zo veel mogelijk geprobeerd.





Donderdag 11 april
Van
Tot
Device
Wat
07.30
08.00
Telefoon
als ik opsta lees ik altijd even mijn social media en beautyblogs die ik volg bij. Dit doe ik op mijn telefoon zodat ik ondertussen kan ontbijten, mezelf kan opmaken en mijn andere ochtendrituelen kan uitvoeren.

09.00
10.00
Laptop
Via Facebook en Word heb ik een uur aan een groepsopdracht gewerkt.
09.50
10.00
Telefoon
Ondertussen ook whatsappen op mijn telefoon
10.00
10.10
Telefoon
Vanwege heftige buikpijn (vanwege mijn darmproblemen) ga ik toch maar niet naar mijn eerste college van die dag. Ter afleiding speel ik even Candy Crush op mijn telefoon. 
12.15
14.00
Tablet
Telefoon
Tijdens en voor algemene leden vergadering van Flow aantekeningen van de nieuwe plannen van het bestuur maken op mijn tablet. Ondertussen whatsappen en social media bijhouden.
16.30
18.30
Tablet
Telefoon
De tweede blogs van donderdag lezen voor college op mijn telefoon. En tijdens college Tablet gebruikt om aantekeningen mee te maken. Ondertussen ook af en toe whatsappen en social media bijlezen op telefoon
19.00
19.30
Telefoon
Op het conservatorium was er deze avond een concert van de derdejaars muziektheater. Ik ging hier samen met een vriendin heen. Via whatsapp hielden we elkaar op de hoogte waar we elkaar zouden zien.
21.30
21.40
Telefoon
Terwijl ik terug loop naar de auto bijlezen wat ik heb gemist.
21.00
21.30
Telefoon
Toen ik thuiskwam voelde ik me niet goed en ben ik gelijk naar bed gegaan. In bed nog wat Candy Crush gespeeld en social media bijgelezen.


Vrijdag 12 april
Van
Tot
Device
Wat
07.30
08.00
Telefoon
Social media en blogs bijlezen

09.00
12.00
Telefoon
Televisie
Vrijdag ochtend  werk ik bij een vrouw die in een rolstoel zit. Ondertussen whatsapp ik dan soms een beetje en kijk ik af en toe op mijn social media. Terwijl ik daar ben staat de hele tijd de televisie aan en samen kijken we naar Lingo en GTST.
13.30
14.20
Telefoon
Inzingen en liedje studeren via de zangles die ik opgenomen heb met mijn telefoon.
14.30
23.00
NIKS!
Tijdens mijn lessen op de MAF heb ik geen tijd om op mijn telefoon te kijken
23.00
23.30
 Telefoon
Alles wat ik heb gemist bijlezen


Zaterdag 13 april
Van
Tot
Device
Wat
12.00
12.30
Telefoon
Social media en blogs bijlezen

18.00
18.05
Telefoon
Op Facebook inchecken dat ik ga werken op een thema feest
24.00
24.10
Telefoon
Pauze, even social media bijlezen.
03.20
03.30
Telefoon
Eindelijk klaar met werken, even weer alles bijlezen

Ik gebruik nog steeds veel elektronische media. Ik ben niet verbaasd als ik dit dagboek zie. Ik had het wel zo verwacht. Ik denk wel dat het fijn zou zijn als ik wat minder mijn telefoon in mijn hand had, maar ik vind het wel gewoon heel handig dat ik altijd gelijk alles kan opzoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten