Welkom!

Welkom op mijn blog!
Hier kun je meer lezen over mij en waar ik me mee bezig houd.
Ik ben 25 jaar oud, ik ben bezig met het afronden van de master Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Universiteit van Tilburg, daarnaast ben ik zangeres, actrice en model (ja, ik moest ook wennen)

zondag 5 januari 2014

Outfits van december



Super cliché om te zeggen, maar jeetje! December is gewoon al weer voorbij! Vorige maand liet ik 11 outfits zien van november en op die blogpost kreeg ik de meeste views ever! super leuk om te zien dat dit aansloeg. Daarom nu weer outfits van afgelopen maand. Dit keer zijn het er zelfs 15. Hier komen ze!




2 december
Oké deze outfit komt echt totáál niet over op de foto, maar goed. Ik denk dat het komt door de manier waarop ik sta en hoe de trui op de foto valt. Het is mijn favoriete trui in combinatie met mijn favoriete rokje en mijn chillste schoenen. Ik had in de eerste week van december van maandag tot en met donderdag training van 16.00-21.00 voor mijn nieuwe baan bij Teleperformance. Verder weet ik niet meer wat ik overdag heb gedaan eigenlijk..

Trui: Primark
Horloge: Casio
Rokje: Pull&Bear
Bikerboots: outlet

5 december
Op de eerste donderdag van december was ik vooral bezig met het afmaken en inleveren van mijn paper voor een vak. Ik weet nog dat ik zei dat dit misschien een historische dag zou zijn en inderdaad! Ik heb de paper gehaald! :) zo blij! Verder had ik die avond gewoon weer training. Ik heb niks met sinterklaas gedaan die dag.

Vest: H&M
Statement ketting: Primark
Lichtroze trui: Pimpkie
Broek: Please
Schoenen: H&M

10 december
Aan de outfit te zien had ik deze dinsdag al door dat het zo enorm heet kan zijn op de werkvloer bij Teleperformance. Als ik nu ga werken doe ik eigenlijk altijd een shirt met korte mouwen aan in combinatie met een vest. Als ik dan binnenkom doe ik eigenlijk altijd meteen al dat vest uit, omdat ik het anders zo warm heb. Verder ging ik die dag nog naar de Douglas VIP night en hebben we drankjes gedaan in het Soul Café onder in Talent Square

Vest: H&M
Shirt: ik ben spontaan vergeten hoe de winkel is en ik heb de (kriebelende) kaartjes eruit geknipt. Ik weet wel hoe de winkel eruit ziet, maarja. volgens mij een keten in de Emma passage
Rokje met gouden ritsen aan de zijkant: H&M
Schoenen: cheap winkel in Eindhoven

11 december
Op 11 december ging ik naar college, studeerde ik voor mijn tentamen van vrijdag en heb ik 's avonds gewerkt.

Blouse: H&M
Shirt met London opdruk: Primark
Broek: H&M
Laarzen: weet de winkel niet meer, al heel oud. Ze zijn van echt leer en gevoerd met nep bont

12 december
Dit was de dag voor mijn tentamen. Ik heb de hele dag in gebouw M zitten studeren en vond het wel fijn om me leuk aan te kleden vandaag, dus ik ging voor één van mijn favoriete outfits

Fluffy vest: Jubylee
Statement ketting: Primark
Shirt: H&M
Disco Pants: American Apparel
Bikerboots: outlet
13 december
Ja ja, vrijdag de 13e en ik had tentamen. Ik zie er wel erg vrolijk uit voor en foto die om 8 uur 's ochtends is gemaakt op de dag van een tentamen. Na mijn tentamen ging ik naar de MAF om de rest van de lessen daar te kunnen bijwonen

Colbertje: H&M
Trui: Vogue
Broek: Cheap Monday
Bikerboots: Outlet

15 december
Dit is de verjaardag van mama! Dus haren in de krul en feestelijke outfit aan! grappig dat ik van deze week van bijna elke dag een foto heb trouwens. Alleen maandag en zaterdag zitten er niet bij

Trui: Pimpkie
Statement ketting: Primakr
Pailletten rokje: H&M
Killer laarzen (die heel fijn lopen): H&M
18 december
Op deze woensdag heb ik van 9 tot 12 gewerkt en daarna heb ik geen idee wat ik heb gedaan eigenlijk. Volgens mij ben ik toen langs gegaan bij de Pearle om een afspraak te maken voor vrijdag.

Vest: Vintage
Riem: eigenlijk ook vintage, is een gevlochten lederen riem die vroeger van mama is geweest
Jurk: H&M
Knee high sokken: H&M
Laarzen: Zara

19 december
Ik heb serieus al weer geen idee wat ik die dag heb gedaan behalve werken van 5 tot 9.. haha ik denk dat het komt doordat het december is, of doordat ik dit aan het typen ben met mijn nieuwjaarskater.. hmm..

Vest: H&M
Shirt: Bijenkorf
Rok: Pull&Bear
Knee socks: Primark
schoenen: H&M


23 december
Overdag werkte ik gewoon die dag en 's avonds trok ik deze wat feestelijkere outfit aan voor een leuke kerstborrel met mijn collega's die via LinQ (studenten uitzendbureau) zijn binnengekomen. Na de borrel gingen we nog naar Red Monday in de Philip. Dat was echt een super leuke avond! En ja, heel de avond/nacht volgehouden op deze hakken! :)

Jurk: H&M
Statement ketting: Primark
Hakken: Manfield

25 december
Helaas heb ik geen foto gemaakt van mijn outfit voor kerstavond bij mij oma. Ik was heel de dag brak en moest er best wel snel voor zorgen dat ik nog op tijd bij oma zou zijn. Op eerste kerstdag waren Eline en ik allebei alleen. Eline geeft op dit moment skiles in Oostenrijk en ik had die dag ook geen verplichtingen. We hielden elkaar heel de dag op de hoogte en hebben ook lekker lang zitten Skypen. Deze foto heb ik ook voor Eline gemaakt. Ik ging hier de was doen op mijn sloffen haha. Ik besefte pas in de lift dat ik geen schoenen aan had. Hoe feestelijk is deze outfit dan? NOT haha I don't care!

Polo: Hilfiger (vanwege de kerstige kleuren, ofzo)
chillbroek: Primark
Sloffen: Uit het hotel in Londen (ook met Eline) meegenomen.

26 december
What a difference a day makes! Van Casual naar feestelijk! Tweede Kerstdag heb ik bij mijn zus en haar vriend thuis in Breda gevierd met mijn oma, moeder en Peter. Ohja, na deze foto besefte ik dat ik mijn spiegel maar eens schoon moest gaan maken.. Oeps..

Jurk: H&M
Riem: Pieces (hij is eigenlijk veel te groot, maar ik trek de gesp gewoon verder door)
Hakken: Manfield



27 december
op 'derde kerstdag' ging ik gewoon weer aan het werk. Dus weer een korte mouwen met vest combinatie. Eigenlijk zaten mijn krullen die dag nog mooier dan de dag ervoor. Ik hou ervan als je twee dagen van krullen kan genieten :)

Vest: H&M
Polo: Hilfiger
Broek: Cheap Monday
Schoenen: Man At Work

28 december
Op de laatste zaterdag van het jaar had ik een beetje een off-day. Ik had me verslapen op mijn werk. Overdag had ik trouwens iets anders aan. 's avonds heb ik nog even geslapen en daarna trok ik dit aan om naar de bioscoop te gaan naar 47 Ronin. Vanwege mijn bad hairday koos ik voor een pet

Pet: Vans
Leren bikerjas: C&A
Vest: Studievereniging Flow :)
Shirt: H&M
Broek: Primark
Bikerboots: outlet
31 december
En ja toen was het zo ver, de laatste dag van het jaar! Ik had eigenlijk een jurk voor die avond via internet besteld, maar helaas kwam deze niet op tijd binnen door een adres fout. Daarom ging ik gelijk na mijn werk de stad in. Ik heb heel de Heuvelstraat en Pieter Vreede plein afgelopen voor een perfecte party dress. Ik had zin in iets echt feestelijks, maar kon het nergens vinden. Uiteindelijk ging ik na een tip van Eline naar Fresh in de Emma Passage en daar kocht ik deze super mooie bondage jurk! Ik ben er echt heel blij mee. In het begin voelde ik me wat onzeker in de jurk, omdat hij zo aansluit. Na een tijdje ging hij nog meer naar mijn lichaam staan en nu vind ik hem helemaal geweldig.

Jurk: Soky&Soka
Hakken: Manfield




En dat was het weer! de outfits van afgelopen maand. Ik wil iedereen bij deze een super fijn, gezond en liefdevol 2014 wensen!

Liefs!

2 opmerkingen: