Welkom!

Welkom op mijn blog!
Hier kun je meer lezen over mij en waar ik me mee bezig houd.
Ik ben 25 jaar oud, ik ben bezig met het afronden van de master Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Universiteit van Tilburg, daarnaast ben ik zangeres, actrice en model (ja, ik moest ook wennen)

woensdag 8 januari 2014

Hersenspinsels tijdens studiedagen #1

Jup, het is zo ver.. tentamens zijn er weer. Oftewel, hele dagen doorbrengen in de universiteitsbibliotheek (ub). Thuis kan ik me totaal niet concentreren dus studeer ik vaak op de universiteit. 'Vroeger' deed ik dat ook al in de bibliotheek, toen ben ik geswitcht naar gebouw M (daar mag je wel eten, hoera!). Dit jaar heb ik besloten dat ik toch maar weer in de bibliotheek zal gaan studeren. Toch zijn er steeds kleine dingetjes die me opvallen of waardoor ik afgeleid word.


zondag
Een groepje van drie jongens gaat zitten achter drie computers, ze vallen me op omdat ze veel praten (dit vind ik niet erg, ik haat de stilteruimte, dan word ik gek van de stilte). Ik volg een beetje gesprek en daarna ga ik weer verder. letterlijk een half uur later zegt één van de jongens: 'Jo, koffiepauze?' haha kleine spanningsboog?
haha serieus die jongen begint er na een half uur nadat ze terug zijn weer over 'wanneer gaan we koffiedrinken?'

Sinds ik weer in de ub studeer valt het me op dat de mannelijke studenten steeds aantrekkelijker worden, of zou het komen doordat ik nu meer kan zien met mijn bril..

Ik zie op Instagram een foto van de nieuwe Vanilla Spice Latte van Starbucks, zou deze veel naar koffie smaken of niet?

maandag
In de mensa: Meisje 1: 'Hee heb jij nog goede voornemens?' Meisje 2: 'Ja, ik ga gezonder eten en ik ben vandaag begonnen, kijk maar!' Meisje 1: 'Ohja inderdaad, ik zie het' meisje 2 heeft twee WITTE broodjes op haar bord met vettig beleg.. Say what?!

haha lekker al stiekem twee mandarijnen gegeten zonder dat de bewaking het zag! :)

nee! in de slides van het vak waar ik voor aan het studeren ben staat een plaatje van de game Barbie, Fashion designer.. nu wil ik het ook spelen!!

Hee! als ik mijn bril afzet kan ik niet meer lezen dat er "Prisma Building" op gebouw P staat!

Het Chineese meisje naast me heeft al haar extra 'winterdingen' (wanten, sjaal, muts, jas) netjes opgevouwen en op een stapeltje gelegd

tentamen om 15:45, ik stop maar om 14:45, in dat laatste uur neem ik toch niks meer op.. toch? of dan kan ik net zo goed om 14:30 stoppen.. hmm.. NEE voor straf door tot 15:00!!

dinsdag
08:57: yeah! zondag om 10:00 in de ub, maandag om 08:00 in de ub, vandaag nog voor 9 uur in de ub, ik mocht van mezelf een uurtje later. ik ben trots

Black Skinhead - Kanye West is vandaag mijn soundtrack, nog steeds onder de indruk van The Wolf of Wall Street (maandag avond in de bios gezien)

letterlijk 99% van de pc's op 'mijn' verdieping is vrij. Ik ga achter mijn favoriete pc zitten, maar word weggestuurd door een chick want 'hier komt straks iemand zitten' half uur later: er zit nog steeds niet 'iemand'  achter mijn pc. als er zo veel vrij is pak je toch lekker een andere pc, deed ik gisteren ook

Haha het begint een dingetje te worden met die jongens hier om me heen, net als eerder na een half uurtje: 'Koffie?'

09:45 die chick van mijn pc is eindelijk komen opdagen en nog steeds is 80% van de pc's om mij heen vrij. nou, maar goed dat ik voor haar ben opgestaan..

ben weer van een pc afgekickt..

wauw. vandaag ben ik best geconcentreerd bezig! :-)

woensdag
voor vandaag en tot en met aan mijn laatste tentamen maar computers gereserveerd :)

docent schrijft dit bij een samenvatting: "Summary of the second part of Chapter 10. Note that most of it is not 'tentamenstof' (but it's interesting nevertheless)." 
juist.. dat gaan we dus niet lezen! ;-)

"Let's go to the men-sa, let's go get away"

als je een mandarijntje eet met  in-ear oordopjes klinkt dat echt heel erg raar!

soundtrack van gisteren heb ik trouwens doorgetrokken naar vandaag. Word er super actief van.

hoe hard en geconcentreerd ik ook bezig ben, ik moet nog zoveel doen..

ik heb zo veel spullen en papieren dat ik anderhalve tafel in beslag heb genomen. had niet door dat ik een buurman had gekregen, arme jongen moet het doen met een half bureau. Laat ik mijn spullen maar iets netter en wat meer 'ruimtebesparend' neerleggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten