Welkom!

Welkom op mijn blog!
Hier kun je meer lezen over mij en waar ik me mee bezig houd.
Ik ben 25 jaar oud, ik ben bezig met het afronden van de master Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Universiteit van Tilburg, daarnaast ben ik zangeres, actrice en model (ja, ik moest ook wennen)

zondag 2 februari 2014

Outfits van januari 2014


Januari, mijn verjaardagsmaand, is alweer voorbij. Dat betekent dat het tijd is voor de outfits van afgelopen maand!



1 januari 2014
deze dag begon met de outfit waar ik december, en dus 2013, mee afsloot. Ik werd dus gewoon wakker in dezelfde jurk.. M'n katerhoofd was nog niet klaar voor 2014..

3 januari
Vandaag ging ik samen met papa mijn eerste van mijn twee brillen ophalen en daarna werken. Ik trok mijn favoriete trui aan. Ik vind het altijd minder mooi om blauw op blauw te dragen, oftewel een blauwe trui op een spijkerbroek. Ik doe het trouwens wel vaak hoor, maar deze keer combineerde ik mijn lekkere trui dus met een bordeaurode tregging en mijn lieve oude zwarte Allstars.

Trui met studs en diamanten: Primark
Bordeaurode tregging: Primark
Schoenen: Converse Allstars
Horloge: Casio
7 januari
De eerste helft van januari heb ik eigenlijk voornamelijk in de bibliotheek gewoond. Zo ook 7 januari. Dit was de dag na mijn eerste tentamen (en die heb ik gehaald!) en ik heb toen overdag dus gestudeerd en 's avonds even gewerkt. Dit is trouwens echt een old time favorite combinatie. En ja, blauw op blauw..

Vest: Abercrombie & Fitch
Shirt: Abercrombie & Fitch
Hemdje met kant: Angel Age
Spijkerbroek: Cheap Monday
Blauw met roze gebloemde schoenen: Vans
Bril: Björn Borg
12 januari
Op de laatste dag voor mijn laatste tentamen (ik heb trouwens alle tentamens van januari gehaald!) trok ik mijn nieuwe 'skort' aan. dit is een combinatie tussen een short en een skirt, dus een broek rok. Van de voorkant ziet het eruit als een rok maar het is eigenlijk een broekje. Op de outfit foto is de print niet duidelijk te zien, dus hiernaast zie je de foto van eBay. Helaas heb ik de skort flink wat te groot gekocht. Maar ik vind m zo leuk dat ik m toch heb gehouden, na een dagje dragen begon ik me er wel flink aan te irriteren. Misschien dat ik hem nog een keer bestel, aangezien het erg goedkoop was.

Bordeaurood vest: H&M
Basic zwart shirt: Geen idee
Skort: eBay
Knee high sokken: Primark
Schoenen: H&M
Armband en ketting: Hema
Bril: Björn Borg

13 februari
En toen was het zo ver. Het vak waar ik het meest voor heb gestudeerd, CiO. Ik had er die ochtend nog flink vertrouwen in, zoals je kunt zien op de foto. Daarna werd ik voor het eerst in mijn leven zenuwachtig voor een tentamen, bizar. Maar gelukkig heb ik het tentamen met een 7 binnengetikt! hoppa! Eindelijk in de pocket

Trui: Vogue
Tregging: Primark
Schoenen: Vans
14 januari
Na het vele studeren, moest er natuurlijk weer veel gewerkt worden om de uren die ik de week ervoor minder had gemaakt in te halen. Dus ging ik gelijk de dag na mijn laatste tentamen weer werken. Het was flink tijd voor de kapper, dus na het werken ging ik naar de kapper en daarna naar Frozen, top Disney film. Ik vergeet trouwens af en toe om mijn bril op te zetten als ik thuis weg ga..

Blouse: Forever 21
Hemd: H&M
Rok: Pull & Bear
Riem: Pieces
200 denier panty: Primark

Bikerboots: outlet


15 januari
Deze woensdag heb ik de hele dag gewerkt en daarna veel gerepeteerd voor de MAF.

Geruite blouse: H&M
Ketting: Primark
Grijze jegging: Primark
Schoenen: Converse Allstars
Bril: Budget selectie Pearle
16 januari
Ook donderdag heb ik gewerkt, eerst bij Teleperformance en daarna op de Universiteit om de nieuwe intromende masterstudenten wegwijs te maken.

Vest: H&M
Trui: Pimpkie
Spijkerbroek: H&M
Schoenen: H&M
Ketting: Gekregen (ik geloof Six)
Bril: budget selectie Pearle





17 januari
Op vrijdag was het weer tijd voor de MAF, mijn deeltijd musical opleiding. Dit rokje heb ik trouwens thuis nog vervangen voor een andere, de elastieke band bovenaan zat niet goed en daarna heb ik het rokje ook weggegooid. Ik had deze al heel lang en hij zat gewoon niet meer goed, vind het nog steeds wel een leuk rokje. Maar als iets niet goed zit doe ik het weg.

Blazer: H&M
Shirt: H&M
Rok: H&M
Biker boots: Outlet






19 januari
Eindelijk kwam Eline thuis! Ik wist dat ze zondag nog bij haar ouders zou zijn. Ik zette op haar kamer een vaas met mooie rozen neer als verrassing. daarna reed ik met de auto naar mama en daarna naar papa om alvast wat spullen voor mijn feestje op te halen, hier had ik daarna geen tijd meer voor.
Ik vind dit nepleren gilet/bodywarmer super leuk, maar ik weet nooit hoe ik het moet combineren.. Ik ben ook niet helemaal tevreden over deze outfit.

Gilet/bodywarmer: H&M
Shirt: H&M
Spijkerbroek: Cheap Monday
Bikerboots: Outlet
Cosy socks: Primark




24 januari
Vandaag trok ik bijna een volledig nieuwe oufit aan. De schoenen zijn juist weer heel erg oud. Ik zag steeds mensen met zo'n leuke oversized trui lopen met een hippe legging eronder, dat wilde ik ook. En zo geschiedde: weer een H&M bestelling. Helaas had ik bijna alles weer te groot besteld.. Ik moet echt eens stoppen met alles in mn 'oude maat bestellen'. Bij deze trui was het wel leuk, en ook de bedoeling, dat ie wat losser viel dus hield ik deze wel. Na de MAF gingen we nog naar een Eurovisie party in Tilburg, heb de hele avond gelachen en daarna bleef Jelle slapen die mij de hele zaterdag super goed heeft geholpen met mijn verjaardagsfeestje

Trui: H&M
Legging: H&M
Schoenen: Onitsuka Tiger
Bril: Budget colletie Pearle



28 januari
En toen was ik 23 jaar! Ik vind het nog een beetje oud klinken, maar daar moet ik maar aan gaan wennen. Vandaag werkte ik eerst een paar uurtjes en daarna ging ik met mama naar Utrecht, lekker winkelen en daarna naar de musical Jersey Boys in het Beatrix Theater. Deze panty kwam ook bij de bestelling van de H&M. Ik vind deze erg leuk, maar helaas is deze ook veeeel te groot. Hij zakte dus enorm af rondom mijn benen en ik had ook veel stof over. Erg jammer want als dat donkerdere gedeelte afzakt is het gewoon niet meer zo mooi, dus ik was de hele dag aan mijn panty aan het trekken.. misschien nog een keer in een kleinere maat kopen omdat ik het echt heel erg leuk vind..

Trui: Pimpkie
Ketting: Primark
Rok: Pull & Bear
Panty: H&M
Schoenen: H&M
Bril: Björn Borg

31 januari
Op de laatste dag van januari ging ik voor een grijs/zwarte combinatie. Op zo'n moment vind ik het dan weer jammer dat ik geen grijze bril heb (zwart wil ik niet), maar die hadden ze helaas niet.

Shirt: Primark
Rok: H&M
Sokken: H&M
Schoenen: Vans
Bril: Budget selectie Pearle






En dat was het weer!
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten