Welkom!

Welkom op mijn blog!
Hier kun je meer lezen over mij en waar ik me mee bezig houd.
Ik ben 25 jaar oud, ik ben bezig met het afronden van de master Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Universiteit van Tilburg, daarnaast ben ik zangeres, actrice en model (ja, ik moest ook wennen)

zondag 2 maart 2014

Outfits van februari 2014


de kortste maand van het jaar is weer voorbij en dat betekent dat ik mijn outfits weer laat zien!

3 februari 
3 februari vertrok ik met Jorgen en Sophie naar Londen. Voor in het vliegtuig trok ik een chille outfit aan. Mijn favoriete koffertje ging ook weer mee. Deze heb ik als kerstpakket gekregen toen ik nog op de Universiteit werkte.

Trui: H&M
Legging: H&M
Bikerboots: outlet
Koffer: Enrico Benetti
Tas: Modemusthaves
Bril: Pearle budgetselectie


7 februari
6 februari kwamen we terug uit Londen en 7 februari was het weer tijd voor een maf dag. Deze laarzen heb ik nog niet zo lang. Mama had ze namelijk voor zichzelf gekocht, maar ze kon er niet mee lopen. Ik heb ze van mama overgekocht, want het zijn precies de laarzen waar ik al een tijdje naar op zoek was!

Fluffy: Jubylee (Vive)
Trui: Vogue
Jeans: H&M
Laarzen: Tamaris
Bril: Bjorn Borg

8 februari
Deze zaterdag heb ik eerst van 10 tot 5 doorgebracht op mijn werk en daarna ben ik de was (vooral van Londen) gaan doen. Ik heb hier mijn spiksplinternieuwe discopants (IN EEN NIEUWE KLEUR) en blouse aan die ik natuurlijk in Londen heb gekocht!

Blouse: Primark
Discopants: American Apparel
Vest: goedkope winkel (pas aangedaan na m'n werk)
Bril: Pearle budget selectie

jup, twee outfits van 8 februari. Ik had namelijk 's avonds een feestje van Hugo (zie cadeau op de achtergrond) Ik had zin om lekker even iets anders aan te trekken. Dus ik koos voor mijn nieuwe blouse en panty uit Londen. Als ik ga stappen zet ik trouwens mijn bril nooit op ;)

Blouse: Primark
Skaterskirt: Pull & Bear
Panty (ripped): Primark
Laarsjes: H&M
9 februari
Ik was deze zondag veel te brak, maarrr we hadden met een paar van mijn MAFklasje afgesproken om wat scènes te gaan repeteren. Dat ging gelukkig nog goed, maar daarna kwam ook mijn vader nog langs voor mijn verjaardag. Hij had cadeautjes voor me meegenomen uit Amerika en die laat ik op de foto zien. Ik trok die chille broek van Victoria's Secret namelijk meteen aan toen hij wegging en heb de rest van de dag niets meer gedaan.

Hemdje: geen idee?
Joggingbroek: PINK by Victoria's Secret
Naked 3 Palette: Urban Decay
Bril: Pearle Budgetselectie



13 februari
Ik had nog een Fashion Cheque liggen van mijn verjaardag dus ik ging de stad in om deze uit te geven. Ik liep voorbij de Man at Work en ik zag deze geweldige trui hangen! helemaal hip met dat stugge dat ie wijd blijft staan en ik vond de kleur ook geweldig! Dus die kocht ik van mijn Cheque (thanks heren van MdB voor de Fashion Cheque). De Discopants is trouwens een terugkomend fenomeen deze maand.. Ik heb na het shoppen gewerkt en daarna ging ik naar de verjaardag van Anouk! :)

Trui: 8mm (Man at Work)
Ketting: H&M
Discopants: American Apparel
Schoenen: Converse Allstars
Bril: Pearle Budgetselectie

14 februari
Jup Valentijnsdag, dus ik vond het wel gepast om iets roze aan te trekken, het roze kwam ook nog terug in de bloemetjes op mijn vans!! Ik zei nog wel zo braaf dat ik de dag ervoor alleen maar mijn Fashion Cheque had gebruikt, maar ik kocht dit shirt ook nog per ongeluk in de Sale bij Man at Work.. Het was vrijdag en dus MAF!

Shirt: Catwalk Junkie (Man At Work)
Discopants: American Apparel
Schoenen: Vans

17 februari
Deze maandag heb ik eerst gewerkt en daarna aan mijn scriptie gewerkt. Ik had deze outfit ook 6 februari 's avonds aan bij de solopresentaties van de vierdejaars. Ik vond het een leuke outfit, maar had er geen foto van dus wilde deze toch nog een keertje doen. (ja discopants)

Blouse: Primark
Ketting: Primark
Fluffy: Jubylee (Vive)
Discopants: American Apparel

18 februari
Op deze dinsdag heb ik eerst gewerkt en daarna ben ik voor de verandering maar even naar college geweest. Ik volg maar één vak dit semester en blijkbaar is dat voor mij demotiverend om naar college te gaan.. 's Avonds hebben we bij Eline gevierd dat ze haar bachelor heeft gehaald! Gefeliciteerd! :)

Trui: Zara
Rok: H&M
Schoenen: goedkope winkel

19 februari
Vandaag heb ik wederom een ochtendje gewerkt en daarna had ik scriptie meeting. Er was blijkbaar nog een halve H&M bestelling die nog aan moest komen, dat was ik helemaal vergeten. Daar zaten deze broek en body in. Ik trok deze natuurlijk gelijk aan. De body zit du altijd strak in je broek en dat is meteen ook lekker warm, want je hebt geen blote rug.

Ketting: Primark
Body: H&M
Riempje: zat ooit in een rok ofzo?
Broek: H&M
Laarzen: Tamaris
Horloge: Casio

20 februari
op donderdag heb ik weer lekker gewerkt. Ik deed lekker simpel een shirt met een spijkerbroek aan. (en roze lippenstift)

Shirt: Primark
Jeans: Cheap Monday
Schoenen: Converse Allstars

22 februari
Dit was een heeele leuke zaterdag! Ik had namelijk een training bij Kemna Casting! :) Na de training heb ik gezellig bij Nick gechilled, bijgekletst en verhalen uitgewisseld ;).

Blouse: Primark
Horloge: Casio
Broek: H&M
Schoenen: Vans
Bril: Pearl Budgetselectie

24 februari
Vandaag heb ik eerst gewerkt en daarna heb ik waarschijnlijk aan mijn scriptie gewerkt. Ik vond het zelf niet echt een super geslaagde outfit, maar hij was wel het meest geliked op instagram.. Zaterdag was ik bij mijn zus in de MediaMarkt in Eindhoven even naar wat fotocamera's kijken. Ik kan natuurlijk niet naar Eindhoven zonder naar de Starbucks en de Primark te gaan. Ik was van plan om niet al te veel mee te nemen in de Primark.. maarrrr helaas. Onder andere dit groene jurkje nam ik mee. Toen ik me nog een uur moest bezig houden in de stad omdat Ellen nog even moest werken kocht ik een rode lippenstift bij de Hema en die heb ik hier ook op.

Colbertje: H&M
Jurkje: Primark
Panty: (wist ik toevallig) Primark
Schoenen: Vans



En verder heb ik geen foto's meer gemaakt! Ik vond dit een erg leuke maand. Lekker naar Londen geweest, leuke feestjes en afgelopen vrijdag een mooie voorstelling gespeeld!

Liefs!

2 opmerkingen:

  1. leuke outfits! Vind je rokje & fluffy vest erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! leuk om te horen! :) ik ben ook verliefd op allebei haha!

      Verwijderen