Welkom!

Welkom op mijn blog!
Hier kun je meer lezen over mij en waar ik me mee bezig houd.
Ik ben 25 jaar oud, ik ben bezig met het afronden van de master Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Universiteit van Tilburg, daarnaast ben ik zangeres, actrice en model (ja, ik moest ook wennen)

maandag 17 september 2012

Fiets plezier

De afgelopen tijd houd ik me tijdens het fietsen bizar veel bezig met gezichten van andere mensen die me tegemoet fietsen. Ik kan erg blij worden van mensen die vrolijk kijken op de fiets. Hier verzin ik dan hele verhalen bij. Bijvoorbeeld: dit meisje heeft net een lief smsje van haar vriend gekregen en is helemaal in de wolken, deze jongen heeft net een goed punt voor zijn presentatie gekregen of deze oude mevrouw mag eindelijk na een paar maanden herstellen van een operatie weer op de fiets. Sinds kort heb ik echter wel gemerkt dat ik de chagrijnig kijkende mensen onbewust nadoe en daar nog meer plezier van beleef. Let er maar eens op, mensen kijken echt vreemd. Met gefronsde wenkbrauwen en dicht op elkaar geperste lippen schieten sommigen vooruit. En ik maar nadoen. Vraag me af wat mijn tegemoetkomers voor verhalen over mij verzinnen..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten