Welkom!

Welkom op mijn blog!
Hier kun je meer lezen over mij en waar ik me mee bezig houd.
Ik ben 25 jaar oud, ik ben bezig met het afronden van de master Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Universiteit van Tilburg, daarnaast ben ik zangeres, actrice en model (ja, ik moest ook wennen)

zaterdag 15 september 2012

OV-Chip Controle Vrees

Ookal ben ik zelf een enorme fan van technische snufjes met mijn HTC One X, Samsung Galaxy Tab en interesse voor alles wat te maken heeft met Google, toch vind ik het steeds weer eng als ik gecontroleerd word in de trein. 
Ik weet dat ik me heb ingechecked bij zo'n paal, maar toch ben ik altijd bang dat er iets fout is gegaan. Ik heb nog nooit een boete gehad, toch krijg ik het al meteen benauwd als ik de conducteur binnen zie komen in mijn coupé. Vol spanning wacht ik af tot de beste man bij mij in de buurt komt en geef hem zonder hem aan te kijken met een luide "Goedemiddag" mijn ov-chipkaart. Op dat moment besluit ik de man, vrouw kan trouwens ook, juist wel aan te kijken. Heel doordringend probeer ik dat dan te doen, zodat hij/zij niet anders kan dan mijn pasje goedkeurend terug geven. Vervolgens krijg ik mijn pasje terug en ga ik verder met mijn reis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten