Welkom!

Welkom op mijn blog!
Hier kun je meer lezen over mij en waar ik me mee bezig houd.
Ik ben 25 jaar oud, ik ben bezig met het afronden van de master Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Universiteit van Tilburg, daarnaast ben ik zangeres, actrice en model (ja, ik moest ook wennen)

zondag 6 oktober 2013

Favorites of the week 40/2013





Deze week weer eens iets nieuws (ik probeer vanalles uit hoor mensen, ben nog aan het kijken waar ik precies heen wil met dit blog). Ik ga mijn favorieten van een week weergeven. Dat kunnen steeds andere onderwerpen zijn, omdat ik steeds weer met andere dingen bezig ben.

Man of the week
Dit is dan wel weer iets wat vaker terug zal gaan komen. Ik hou er gewoon van om naar lekkere mannen te kijken, there, I said it! en daarom deze categorie. En wat vind ik nou een lekkere man? Nou deze week heb ik wederom naar Expeditie Robinson gekeken. Één jongen is me vooral heel erg opgevallen en dat is Gèza Weisz! Ik vond hem in 'Alleen maar nette mensen' ook al erg leuk. Van mij mag ie nog ietsje groeien en dan is hij helemaal perfect. Dus, bij deze, The man of the week: Gèza Weisz!!

Breakfast of the week
Ik heb weer eens zitten proberen met verschillende ingrediënten in een smoothie. Dit was een vrij simpele combinatie en ook nog eens erg lekker!
Ingrediënten:
- 1/2 avocado
- banaan
- grote hand verse spinazie
- aanvullen met kokoswater



Veggies of the week
Aangezien ik veel groenten eet, probeer ik daar een beetje afwisseling in te zoeken. Bij de Albert Heijn hebben ze nu nieuwe groentes, makkelijk voorgesneden in een zak. Eigenlijk zijn de groenten niet nieuw, maar hoe ze verpakt zijn dus wel. Deze week: Koolraap! Echt super lekker en het lijkt nog een beetje op friet ook ;-). Lekker stukkie vlees erbij en ik ben blij!

Garment of the week
mijn favoriete kledingstuk was deze week zeker mijn frisgroene trui. Ik heb deze vorig najaar gekocht bij de H&M. Nu helemaal perfect voor deze temperaturen (ik ben een koukleum) en door de kleur toch niet al te winters. Helemaal leuk met deze ketting erbij, die je overigens niet zo goed kan zien..

Quote of the week
Mijn quote van deze week komt van de instagram account van Thijs Willekes ( @thijswillekes)


Tot volgende week! xx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten