Welkom!

Welkom op mijn blog!
Hier kun je meer lezen over mij en waar ik me mee bezig houd.
Ik ben 25 jaar oud, ik ben bezig met het afronden van de master Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Universiteit van Tilburg, daarnaast ben ik zangeres, actrice en model (ja, ik moest ook wennen)

zondag 13 oktober 2013

Favorites of the week 41/2013


Poe, dit was me een zware, niet zo'n fijne week.. Maar goed, natuurlijk nog wel steeds favorieten! :)



Man of the week
en wat is er nou leuker dan gelijk beginnen met mijn favoriete man van de week? Donderdagavond ging ik naar de film We're The Millers, nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik vond Jason Sudeikis er serieus goed uit zien! Normaal vond ik het nogal een sufferd, maar vooral hoe hij eruit ziet in het begin van de film, als hij nog een drugsdealer is, vind ik hem ineens helemaal geweldig! Grappig wat een stoppelbaardje en rommelig haar kan doen. Toen ik foto's van hem ging zoeken vond ik hem ineens ook op andere manieren heel leuk :-) kan ik je met deze foto's overtuigen?


Ohja, en zijn verloofde is Olivia Wilde.. Mooi stel dus!

Breakfast of the week
Deze week was zo hectisch dat ik eigenlijk geen tijd had om veel na te denken over mijn ontbijt. Dan komt het meestal neer op zoiets:

Ingredienten:
- Griekse yoghurt
- honing
- kokos rasp
- gemalen lijnzaad
- chiazaad

Dit is trouwens wel echt ontzettend lekker, dus geen straf! Het is alleen niet zo speciaal als bijvoorbeeld die groene smoothie van vorige week..

Veggies of the week
Ja! Terug van weggeweest! De komkommer! Voorheen at ik echt heel veel komkommer, echt mijn lievelingssnack, maar om een of andere reden zat het sinds ik ben verhuisd niet echt in mijn systeem om komkommer te kopen. Elke keer als ik dan thuis zat en zin had in komkommer besefte ik me dat ik het alweer niet had gekocht. Daarom schreef ik het deze week eens op mijn boodschappenlijstje! En gisteravond heb ik dus weer lekker zitten smullen van een komkommer. Ik had ook nog eens honing-mosterddressing in de koelkast staan, heerlijk om in te dippen!
Outfit of the week
Ik ga echt door fases heen wat betreft thuis of op de universiteit studeren. Sinds ik lekker in mijn eigen studio woon vind ik het weer heerlijk om thuis te studeren. Als ik hier (nog meer) gewend raak zal ik wel weer de neiging krijgen om op de universiteit te studeren, maar tot nog toe kan ik me hier goed concentreren. Het voordeel van thuisstuderen, wat ik dus dinsdag, woensdag, donderdag en vandaag heb gedaan, is dat je lekker iets kan aantrekken om in te chillen, zonder dat je je zorgen hoeft te maken over wat anderen van je denken. Ik vind deze outfit, behalve dat hij lekker zit, ook nog eens best mooi ook! als zou ik niet zo snel met een joggingbroek op een sweattrui naar college ofzo gaan..

Trui: Vogue (kreeg ik bij een half jaar abonnement op Vogue Nederland)
Wit hemd: H&M
Chill broek: Primark

ik draag hier dan meestal ook nog van die lekkere knuffelige sokken of sloffen bij

Moment of the week
Maandag ben ik voor mijn werk nog gaan hardlopen. Het werd zelfs pas licht toen ik al aan het hardlopen was en het regende een beetje. Hier lig ik op mijn matje waar ik net 50 keer normale sit-ups, 50 keer rechts schuine sit-ups, 50 keer links schuine sit-ups en een minuut met mijn benen een klein beetje van de vloer ben blijven liggen. En dat nog na het rennen! Ik was hier dus echt trots op mezelf!


Photo of the week
Omdat ik niet echt vrolijk werd van alle stress en deadlines van de afgelopen week, besloot ik om een bosje bloemen voor mezelf te kopen. Deze mooie lange rozen waren in de bonus bij de Albert Heijn, €5,00 voor 2 bossen (er zitten dus twee bossen in de vaas). Ze waren ook in andere kleuren verkrijgbaar, maar vond deze het mooist. Ik vind het ook erg leuk staan zo bij mijn Boeddha, plantjes en kaarsjes!


Tot volgende week! xx





Geen opmerkingen:

Een reactie posten