Welkom!

Welkom op mijn blog!
Hier kun je meer lezen over mij en waar ik me mee bezig houd.
Ik ben 25 jaar oud, ik ben bezig met het afronden van de master Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Universiteit van Tilburg, daarnaast ben ik zangeres, actrice en model (ja, ik moest ook wennen)

zondag 1 december 2013

Outfits van november

Het leek me leuk om van afgelopen maand (en dat bedacht ik pas vandaag, nu de maand al voorbij is) een artikel te maken waarin ik outfits van deze maand laat zien.


Het is nu zo leuk dat ik steeds in een winkel keuze heb, in plaats van dat ik iets alleen maar koop 'omdat het past'. Ook zijn andere kledingstukken in mijn kast nu veel leuker geworden omdat ik ze nu beter kan combineren, of gewoon omdat het leuker staat. Daarom vind ik het nu super om me meer bezig te houden met kleding en hou ik ervan om nieuwe combinaties te bedenken. Ik heb niet van elke dag een foto gemaakt, omdat ik me dit pas achteraf bedacht.

10 november
op 10 november ging ik met Jobbe en Sophie naar Love Story in de Oude Luxor in Rotterdam. Toen ik deze foto zag schrok ik er gewoon van dat ik toen nog mijn 'lente/herfstjas' aan had. Dat kan ik me nu niet meer voorstellen. Het was toen nog best mooi weer, al begon het te hagelen toen we na de voorstelling uit een vintage zaakje liepen.

Sjaal: ZaZa
Jas: H&M
Jurk: H&M
Vest: vintage
Panty: Albert Heijn (groen)
Laarzen: Zara
Zonnebril: Action




13 november
Op deze woensdag had ik een sollicitatiegesprek. Ik was trouwens wel aangenomen voor de baan, maar heb zelf voor een andere baan gekozen. Mijn haar en make-up had ik hier trouwens nog niet gedaan hoor, haha.

Colbertje: H&M
Jurk: Primark
Panty: geen idee, 20 den zwart denk ik
Hakken: Manfield









16 november
Vandaag vertrok ik met mijn studievereniging naar Brugge voor een citytrip.

Tas: Beyoncé
Jas: Mart Visser (V&D)
Jurk: H&M (zelfde als 10 november)
Panty: Albert Heijn (blauw)
Bikerboots: Expo (toen daar die outlet was in Tilburg)
Koffer: Enrico Benetti








18 november
Dit was gewoon een normale dag waar ik naar college ging en heb gestudeerd op de universiteit.

Trui/shirt: Pimkie (Brugge)
Ketting: zelfgemaakt van een sleutelhanger van de Eiffeltoren
Jeans: H&M
Schoenen: Converse Allstars










20 november
Dit was een wasdag, hier sta ik in de lift met mijn vuile was.

Furry vest: Vive Tilburg
Trui: Vogue
Horloge: Casio
Pailletten rok: H&M
Bikerboots: Expo
Dikke panty: ??







21 november
Eerst ging ik lekker cosy studeren, daarna ging ik (in normale kleding) naar college en kocht ik mijn nieuwe winterjas die je links ziet

Onesie: Primark
Jas: Costes
Broek: Primark








25 november
Op deze maandag heb ik weer de was gedaan en ging ik naar de bioscoop. Ik deed volgens mij na deze foto pas mijn chunky schakelketting van de Primark aan.

Vest: vintage
Shirt: H&M
Riem: H&M
Skaterskirt: Pull & Bear
Panty: ??
Schoenen: een 'dozenwinkel' in Eindhoven







26 november
Niks bijzonders vandaag.

Trui: Primark
Hemd: H&M
Jeans: H&M
Schoenen: Converse Allstars
Later deed ik hier nog een grof vest overheen. Het was wat te koud.









28 november
Ook niet veel bijzonders vandaag. De dag ervoor was ik naar de nieuwe Primark in Eindhoven.

Shirt/trui: Pimkie (Brugge, dezelfde als 18 november, andere kleur)
Statement necklace: Primark
Rok: Pull & Bear
Panty: ??
Knee high socks: Primark
Schoenen: H&M






29 november
MAF dag, die ochtend lekker uitgebreid de tijd genomen. Ik wilde alleen dat ik een korte spijkerbroek had in een wat donkerdere kleur..

Hoed: H&M
Blouse: H&M
Statement necklace: Primark
Shorts: H&M
Panty: Primark (200 den)
Bikerboots: Expo






30 november
Dit is geen normale outfit, maar de outfit die ik aan moest voor mijn baan als promotiemedewerker voor HP. Gisteren was mijn laatste werkdag en dus ook de laatste keer dat ik dit aan had.

T-shirt: HP..
Pantalon: H&M
Schoenen: Van Haren










Dit waren mijn outfits van deze maand. 

Tot snel!
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten