Welkom!

Welkom op mijn blog!
Hier kun je meer lezen over mij en waar ik me mee bezig houd.
Ik ben 25 jaar oud, ik ben bezig met het afronden van de master Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Universiteit van Tilburg, daarnaast ben ik zangeres, actrice en model (ja, ik moest ook wennen)

woensdag 4 december 2013

Sweater Weather TAG


Op verschillende blogs zag ik de Sweater Weather tag voorbij komen. Ik vond deze zo leuk, leuk ook om over na te denken, dat ik de tag bij deze heb overgenomen.



Wat is je favoriete geur geurkaars?

Op dit moment gebruik ik voornamelijk de Sinnlig kaarsen van Ikea in het grijs. Wat de geur precies is wist ik niet, want dat staat niet op de verpakking. Op de site vond ik dat de geur 'stille spa' heet. Ik had deze trouwens nog nooit eerder in de Ikea gezien, dus hij is vrij nieuw denk ik.


Koffie, thee of warme chocolademelk?

Thee, en dan vooral kruidenthee. Ik drink sowieso geen koffie en in chocolademelk zit suiker, dus dat sla ik ook over. Ik hou vooral van thee van Celestial Seasons. Verder drink ik vaak groene thee en hou ik van alle thee waar sterrenmunt, kamille of munt (vooral in combinatie met kaneel) in zit.

Pas je je make-up routine aan op het najaar?

Wat make-up betreft pas ik de routine niet aan op het najaar, ik denk wel dat ik een andere soort kleuren gebruik. Ik zou nu bijvoorbeeld niet zo snel kiezen voor een mint groen lijntje onder mijn ogen terwijl ik dat in het voorjaar wel deed. Qua verzorging pas ik meer aan. Ik smeer meer crème nu met het koudere weer, vooral ook op mijn lichaam. Hiervoor gebruik ik dan het liefst de body butters van de Body Shop. Op het moment gebruik ik onder de douche de shower gel en de body polish en na het douchen de body butter, allemaal van de Cranberry Joy lijn (Limited Edition van Body Shop). Ik gebruik nu trouwens ook veel Vasaline, die met cacao boter vind ik nu fijn. Ik scrub nu ook vaker mijn lippen met de Mint Julips lipscrub van Lush.


Wat is je favoriete eten tijdens de feestdagen?
Dit is lastig, omdat er vaak zoete dingen worden gegeten met de feestdagen, een tijdje geleden had ik waarschijnlijk alles met chocolade opgenoemd. Ik hou wel heel erg van vlees, vooral van lamsrack, dat is mijn favoriete vlees. Het is ook best duur en bijzonder, daarom echt iets voor bijvoorbeeld met kerst.

Muts of sjaal?
Ik gebruik eigenlijk vaker mijn haarband van de Primark, dat vind ik erg fijn zitten en leuk staan met het strikje dat erop zit. In mijn nieuwe jas heb ik ook niet per se een sjaal nodig, omdat de kraag zo hoog en lekker warm is. Ik draag overigens ook graag mutsen. Ik hou meer van sjaals als accessoire dan voor de warmte.



Wat is je favoriete wintertrui?
Ik heb kort geleden bij de Primark mijn nieuwe favoriete trui gekocht. Deze is enorm warm en is ook nog bijzonder door de studs en diamantjes. Ik vind trouwens ook echt dat deze trui mooi valt.

Wat is de musthave nagellak voor het najaar?

Op het moment vind ik de donkerpaarse kleur van L'oréal uit de Color Riche lijn erg mooi. Dit is de kleur 502, Purple Disturbia. Hier heb ik ook nog een toppertje van Essence over mijn ringvinger gedaan, dit is 02 Circus confetti.


Laarzen of Uggs?
Ik heb niet eens Uggs, dus kort maar krachtig: ik ga voor laarzen.

Wat vind je het leukste aan het najaar?
Eigenlijk heb ik een hekel aan het najaar, normaal gesproken word ik er echt chagrijnig van. Maar ik moet zeggen dat ik er dit jaar een stuk minder 'moeite' mee heb. Ik vind het dit jaar ineens super leuk dat de stad versierd is met lampjes, ik heb zelf ook een soort

kerstboompje gekocht dit jaar voor in mijn nieuwe huisje. Mijn moeder maakt super leuke kransen en die heb ik ook eentje op mijn deur gehangen. Lekker kaarsjes aan en genieten. Oh en ik ben jarig in januari, dat is ook erg leuk natuurlijk! :)


Heb je een favoriet liedje met het najaar?
Dit is echt zo grappig, ik hield voorheen helemaal niet van 'dance' muziek), maar toen ik op alle social media iedereen helemaal wild zag worden over het Amsterdam Dance Event vond ik het ineens wel heel bijzonder dat het zo 'Nederlands' is (ja ik weet dat al langer, maar nu besefte ik me het pas). Toen ADE voorbij was zag ik geloof ik op Facebook een playlist voorbij komen. Deze playlist heet DANCE en wordt steeds weer aangevuld met nieuwe dancemuziek. Ik dacht, wie weet, ik zet het gewoon aan. Het eerste nummer was The Spark van Afrojack en Spree Wilson. En ik wordt echt zo blij van dit nummer! Ik denk ook dat dit nummer me altijd zal terug laten denken aan dit moment. Het is dus voor mij echt een liedje geworden van het najaar nu. Omdat het liedje The Spark heet moet ik ook erg denken aan oud en nieuw, daar word ik nu ook helemaal vrolijk van terwijl ik voorheen een hekel had aan oud en nieuw.

Ik hoop dat jullie dit een leuke tag vonden! Tot snel!

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten