Welkom!

Welkom op mijn blog!
Hier kun je meer lezen over mij en waar ik me mee bezig houd.
Ik ben 25 jaar oud, ik ben bezig met het afronden van de master Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Universiteit van Tilburg, daarnaast ben ik zangeres, actrice en model (ja, ik moest ook wennen)

zaterdag 21 december 2013

Kleine fijne momentjes

Ik nam mij eens voor om aan het einde van de dag kleine fijne momentjes van de dag te herinneren. Helaas wist ik vaak wel dat er leuke dingen waren gebeurd, maar vergat ik ze. Zo kon ik 's avonds niet meer opschrijven wat er was gebeurd. Ik bedacht me dat ik het dan maar op het moment zelf in mijn telefoon moest zetten. Dit heb ik afgelopen week gedaan. Ik ben benieuwd of jullie hier dingen in herkennen!



- Op het station super nodig naar het toilet moeten, nóóit contant geld bij je hebben en precies één muntje van vijftig cent in je portemonnee vinden

- Gaan slapen in een opgeruimd en schoon huis

- Wakker worden in een opgeruimd en schoon huis

- In een openbare ruimte hardop lachen om een mooi stuk tekst in de Cosmopolitan

- Je 's ochtend uitkleden om te gaan douchen en snel in de spiegel meepikken dat je vandaag 'een dunne dag' hebt.

- YES! Eindelijk weer een Soy Chai Tea Latte van de Starbucks met lekker veel schuim

- Je niet hoeven haasten 's ochtends, maar ruim op tijd klaar zijn zodat je goed georganiseerd op tijd komt

- Een klant die je boos aan de lijn krijgt, maar uiteindelijk ophangt met: 'Ik ben blij dat ik u gesproken heb, u heeft mij goed geholpen.'

- Op televisie zien dat een vrouw, die jaren lang is mishandeld, nu helemaal op haar pootjes terecht is gekomen en een sterke vrouw is geworden

Dit zijn een aantal van mijn 'geluksmomentjes' van afgelopen week. Ik raad je aan om dit ook bij te houden. Als je dan gaat slapen met een rotgevoel over je dag, kun je nog even lekker genieten wat er die dag wel goed ging! :)

Liefs,
Inge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten