Welkom!

Welkom op mijn blog!
Hier kun je meer lezen over mij en waar ik me mee bezig houd.
Ik ben 25 jaar oud, ik ben bezig met het afronden van de master Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Universiteit van Tilburg, daarnaast ben ik zangeres, actrice en model (ja, ik moest ook wennen)

woensdag 18 december 2013

Beauty Challenge X-treme


Naar aanleiding van de leuke TAG die ik zag op Beautylab.nl en nikkitutorials.com leek het me leuk om deze over te nemen. Dit is mijn allereerste video, helaas met mijn niet zo geweldige webcam. Ik wilde eerst uitproberen of ik dit leuk vond voordat ik een dure camera ga aanschaffen. Klik verder voor de producten en om te zien hoeveel merken ik kon opnoemen!




Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:
- eyeliner: L'Oréal Paris Super Liner Perfect Slim
- lipstick: Jelly Pong Pong Lip Blush moisturizing lip stain in de rode kleur
- nagellak: NYC In a Minute quick dry in Greenwich Village

Ik kon 11 merken opnoemen binnen de 20 seconden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten