Welkom!

Welkom op mijn blog!
Hier kun je meer lezen over mij en waar ik me mee bezig houd.
Ik ben 25 jaar oud, ik ben bezig met het afronden van de master Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Universiteit van Tilburg, daarnaast ben ik zangeres, actrice en model (ja, ik moest ook wennen)

dinsdag 30 oktober 2012

Outfit week

Afgelopen week leek het me leuk om elke dag een leuke outfit aan te doen en daar steeds een foto van te maken om een soort outfit dagboek te maken voor op dit blog. Eigenlijk zou ik elke dag iets leuks aan moeten doen, dat vind ik ook erg belangrijk. Toch is het vaak makkelijk om iets simpels aan te doen. Super zonde aangezien ik wel echt leuke dingen in mijn kast heb liggen die soms op het eerste gezicht wat te moeilijk zijn om te combineren. In de haast van de ochtend vind ik dat dan te veel werk en doe dat niet. Om dat af te leren dus hier mijn Outfit Dagboek van vorige week.





Maandag
De eerste dag van de week maar even mijn outfit inclusief jas en tas. Deze jas heb ik de laatste tijd eigenlijk altijd aan terwijl hem snel snel voor €15,00 heb gekocht bij de Primark, omdat de jas die ik toen aan had helemaal kapot was. De tas heb ik op aanraden van één van mijn beste vriendinnen, Maxime, bij de Zaza gekocht. Hij is super handig omdat de je de ritsen open en dicht kan doen, helaas gaan ze soms ook open als ik ze juist dicht wil hebben.
Ik koop normaal nooit kleding bij de Hema, maar ik zag een keer toevallig deze trui hangen en vond hem wel leuk. Ik deed hem eerst vaak op een broek aan, maar het is eigenlijk veel leuker om hem als een soort jurkje aan te trekken. Aangezien je dan mijn billen zou zien heb ik er een super simpel rokje van de H&M onder gedaan. Deze heb ik echt vijf ofzo, super fijn voor dit soort dingen. De rode panty heb ik ook van de H&M, dat maakt de outfit toch weer iets spannender dan als ik er een saaie zwarte of bruine panty onder had gedaan. De laarsjes heb ik een keer van mijn moeder gekregen. Geen idee waar ze deze heeft gekocht..

Dinsdag
Deze dag was een beetje zwart-wit (slechte woordgrap). Het rokje dat ik aan heb, heb ik bij de H&M gekocht. Ik vind het wat lastig om te combineren. De keren dat ik het rokje hiervoor aan had deed ik meestal een shirt over het rokje. Deze keer bedacht ik dat het rokje juist leuk is aan de bovenkant. Je kunt het niet zo goed zien, maar de ritsjes zijn erg leuk. Er kan nog een telefoon in ook, maar dat moet ik eigenlijk niet doen, zonde! boven het rokje draag ik een redelijk saai (missie gefaald) zwart shirt van de H&M met een zakje op de borst. De enkellaarsjes met strik aan de zijkant zijn van de Shoe Outline. Deze heb ik al best lang, al vaak moeten laten herstellen, maar ik vind dat ze nog steeds leuk zijn! de haarband maakte het zwart-wit gevoel af, het is een fluwelen bandje met pareltjes en diamantjes erop gemaakt. Ik had ook nog een armband met diamanten en parels om, misschien iets te matchy matchy, maar ik vond het leuk. De ketting die ik om heb heb ik van mijn lieve vriendinnetjes gekregen toen mijn moeder jarig was een paar jaar geleden, super leuk! Helemaal als je niet jarig bent. Het riempje wat ik nog boven het rokje draag is om mijn benen net iets meer lengte te geven en het maakte de outfit wat meer af naar mijn idee. Eigenlijk wilde ik er nog een blazer over doen, maar achteraf was ik blij dat ik dat niet had gedaan, het was dinsdag nog best warm!

Woensdag
Woensdag avond was de actieve leden avond en aangezien ik een drukke dag had, was er tussendoor niet veel tijd om me om te kleden. Aangezien je nooit weet wat je moet verwachten bij Flow op een actieve leden avond, koos ik voor een broek. Deze broek heb ik gekocht bij de Only, volgens mij is hij van de Pieces. Het is een hoge taille model, met aan de achterkant een goude rits. Ik denk dat ik de rits onderhand nog het leukste vond. Om lekker te matchen had ik nog een haarbandje met groene veertjes erbij in mijn haar. De doorschijnende blouse en het hemdje eronder zijn allebij van de H&M, ik vind het leuk om boven iets straks iets wijdzittends aan te doen, om toch te spelen met het silhouet. De ketting past helemaal bij de Moustache hype van nu en heb ik gekocht bij de Sting. De enkellaarsjes met sleehak heb ik samen met Maxime in Eindhoven gekocht bij een trashy winkeltje. Let goed op bij dit soort winkels: tussen al de overdreven bling bling vind je soms nog juweeltjes! omdat we ze allebei zo leuk vonden hebben we ze allebei gekocht!

Donderdag
Ja hoor, het grootste faalmoment van de week. Het moment dat ik deze foto maakte voor de spiegel. Het is me dus niet gelukt om elke dag iets aan te trekken dat niet saai is, want dit vind ik wel echt een saaie outfit. Ik probeer het nog goed te maken met de ketting van dinsdag, maar naar mijn mening is het niet echt gelukt. De cardigan heb ik serieus echt al sinds 3 vwo ofzo. Één van mijn eerste online bestellingen bij welovefashion.com toen in de sale. Het is van Soaked in Luxury en het leuke aan dit vestje vind ik dat het in kleur overloopt van lichtgrijs naar zwart. Onder de cardigan een saai H&M shirt, dit keer zonder borstzakje. Het blauwe rokje van de H&M is nog het meest opvallende item van deze outfit, met de leuke rits aan de voorkant. De afgetrapte oude Vans maken het plaatje helemaal af. Nee, erg trots ben ik niet op deze outfit helaas.

Vrijdag
Om faaldonderdag wat te compenseren kwam ik vrijdag terug! Met een lekker opvallende outfit. Wel veel H&M bleek toen ik de merken erbij ging plaatsen, aber gut. Het hoedje dat ik op heb is volgens mij wel het minst favoriete item van Jeroen (mijn vriend) uit mijn kast. Gelukkig heb ik welgeteld 8 complimentjes over de hoed gehad die dag, dus was dat ook even mooi gecompenseerd. De shawl die ik om heb kreeg ik gratis bij de tas van maandag en ik vind hem nog hartstikke leuk ook! Het bloesje is al heel oud, ik heb die lang geleden gekocht bij de H&M, onder het bloesje toch weer een saai H&M hemdje. Het spijkerbroekje is ook van de H&M, toen ik die kocht was het het enige korte spijkerbroekje dat me paste, de rest was te klein, maar nu begint hij steeds ruimer te zitten! Daar wordt een mens vrolijk van! De wollen sokken met kabelmotief (noem je dat zo?) zorgen ervoor dat er geen stokjes been uit de enkellaarsjes steken. Deze enkellaarsjes zijn van Tommy Hilfiger. Ik heb ze een paar jaar geleden voor veel geld gekocht en toen heel lang niet aangedaan, omdat ik ze nergens mee wist te combineren. Gelukkig begint daar de laatste maanden wat verandering in te komen en heb ik ze steeds vaker aan. Om de wat stoerdere outfit af te maken heb ik een ring om van de H&M, het is super grote gouden ring met zwarte steen. De meeste complimentjes heb ik afgelopen week gehad op deze outfit. Dus ik kan er denk ik vanuit gaan dat dit de meest geslaagde outfit is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten